El CGCAFE i Ivnosys creen CAFirma per gestionar certificats i notificacions electròniques de forma àgil i centralitzada

Els Administradors de Finques Col·legiats podran obtenir un Certificat Digital propi per començar a operar amb el dels seus clients a través de CAFirma, sense la necessitat de desplaçaments, accedint i complimentant el formulari de sol·licitud disponible a la plataforma i adjuntant la documentació requerida. Posteriorment, el professional tindrà la possibilitat d’obtenir certificats de representació de cada una de les comunitats de propietaris administrades, també de forma telemàtica. En aquest cas, es requerirà la certificació digital de l’acord de la junta de propietaris, que s’adjuntarà en la mateixa plataforma de manera senzilla, per què l’Administrador de Finques Col·legiat pugui començar a gestionar notificacions de les Administracions Públiques.

CAFirma, a més d’agilitzar la tramitació dels certificats digitals necessaris, facilitarà la gestió professional centralitzant tots els certificats de l’Administrador de Finques Col·legiat, permetent la seva fàcil localització. Per tant, aquesta solució aporta una important eina per optimitzar la gestió de les notificacions electròniques de les diferents Administracions Públiques. Així, els col·legiats que gaudeixin de CAFirma tindran controlades, al moment, totes les notificacions mitjançant alertes, sense necessitat de consultar totes les bústies dels seus clients de forma periòdica.

Jaime Castelló, director general d’Ivnosys, i Salvador Díez, president del CGCAFE, han firmat el contracte de prestació de serveis de CAFirma en un acte celebrat a la seu del CGCAFE a Madrid, amb l’objectiu no solament de facilitar la labor professionals als Administradors de Finques Col·legiats, sinó també fomentar la màxima col·laboració amb les Administracions Públiques i aplicar, de la forma més efectiva, eficient i amb un cost molt baix, la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, i la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic, que estableixen l’ús de mitjans electrònics com a únic sistema per què la comunitat de propietaris es relacioni amb les Administracions Públiques.

Protegir als consumidors
Els Administradors de Finques Col·legiats, a través dels Col·legis Territorials i del seu CGCAFE, tenen com a objectiu fonamental la protecció dels drets de consumidors i usuaris en matèria d’habitatge, per tant, és una constant la cerca de solucions que garanteixin aquests drets al menor cost econòmic possible, donada la situació de molts propietaris que compten amb ingressos econòmics mínims o nuls en la situació econòmica i laboral actual. Amb aquesta finalitat presentarà els seus serveis CAFirma, una plataforma que premet obtenir certificats digitals de representació, a la vegada que possibilita la gestió telemàtica de les notificacions obligatòries de les comunitats de propietaris emeses per les Administracions Públiques, tal i com marca la normativa actual.   

Els Administradors de Finques Col·legiats, en el seu servei als ciutadans, poses a disposició de les comunitats de propietaris que no comptin amb un Administrador de Finques Col·legiat, els seus serveis d’assessoria a través dels Col·legis Territorials d’Administradors de Finques, per què puguin ser informats de totes les possibles obligacions fiscals que puguin afectar als seus immobles.

   Tornar   
Dep. Premsa CAFBL
viernes, 09 de junio de 2017