Es posposa l’obligació d’implementació total de l’Administració electrònica per les Administracions públiques

En referència a la circular GN0135/2020, enviada el 18 de setembre, on es comunicava que el 2 d’octubre entrava en vigor l’obligatorietat de la implantació completa de l’administració electrònica aprovada a la llei 39/2015, t’informem que segons el nou Reial Decret Llei 27/2020, de 4 d’agost, de mesures financeres, de caràcter extraordinari i urgent, aplicables a les entitats locals, s’ha posposat aquesta obligació fins al 2 d’abril de 2021.

Tal com indica aquest RDL 27/2020, es modifica la Llei 39/2015, quedant redactada d’aquesta manera:

“Disposició final setena. Entrada en vigor: No obstant, les previsions relatives al registre electrònic d'apoderaments, registre electrònic, registre d'empleats públics habilitats, punt d'accés general electrònic de l'Administració i arxiu únic electrònic produiran efectes a partir del dia 2 d'abril de 2021.”

Com sempre, et recordem que el CAFBL posa a la teva disposició el servei de Certificats Digitals. Pots fer-ho accedint a la intranet del col·legi, www.cafbl.cat, on es pot realitzar la comanda i sol·licitar gratuïtament la signatura digital del col·legiat.

   Tornar   
Dep. Premsa CAFBL
jueves, 15 de octubre de 2020